Vem kommer läsa en blogg skriven av en medelålders kärring?

Den frågan har jag funderat på länge. Till slut beslöt jag mig för att börja blogga oavsett vem som vill läsa!
Jag bloggar för min egen skull, för att sätta ord på mins funderingar. 
Och funderingar det har jag, ofta! Både små och stora.
Jag är 50+ och gått igenom klimakteriet relativt smärtfritt, nja där ljög jag väl lite. Jag hade ett HELVETE under de värsta åren av transformationen från kvinna till kärring! Så, då fick jag sagt det.
MEN jag kom ut levande på andra sidan! Förutom att tyngdlagen har ändrats så allt på kroppen liksom dras neråt, bröst, mage , you namne it! 
Rumpan försvann till framsidan av kroppen, väldigt konstigt!
stringtrosor kan jag glömma, ja de försvinner in i allt som tyngdlagen drar ner. 
Nej, rejäla tanttrosor skall det vara, helst sådana som jag kan dra upp under armarna.
sedan är det en sak jag märkte när jag kommit i klimakteriet, var hittar man bra information? Jag googlade men det fanns inte mycket att läsa. 
Nej, fram för mer info till oss tanter så vi vet vad som händer med kroppen och själen! 
Kommer ta upp mer om detta för jag har massor av erfarenhet av vad som händer, och inte händer.
så du som läser detta, förutom jag själv då, kom med frågor, förslag på vad ni vill att jag skriver om! 
Kram från 
Medelålderstanten ❤️

Kommentarer:

1 Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera här: