Snart helg!

(null)

Ja, då kommer helgen igen. Som den alltid gör efter en veckas arbete 🙄
Nja, arbete och arbete, jag är sjukpensionär så mitt arbete går ut på att sitta på rumpan hela veckan. ( kanske därför rumpan sitter fram nu och inte bak? 🤨)
Skämt åsido, jag har lite sjukdomar i min ryggsäck som gör att jag inte kan arbeta , fast många tycks tro att jag lever något lyxliv! 
Nää , det gör jag inte, brukar säga " gå i mina skor en vecka först då kan du uttala dig om hur jag lever". 
Idag fyller mitt yngsta barnbarn 2 år och i morgon blir det kalas.
Det bästa med att vara i medelåldern är faktiskt lyckan att få barnbarn. Det är som grädde på moset ungefär. Man ser sina barn får barn och förundras över detta. Några av mina gener finns i mina barnbarn, det är så coolt! 
Får hoppas det är de bra generna och inte de där halvtaskiga som jag gärna behåller själv!
Att få bli mamma är det viktigaste som hänt mig .
Att få hålla sitt nyfödda barn i famnen är något av det mest underbara som finns ❤️
När man sedan får hålla sitt barnbarn i famnen för första gången då återkommer den ljuvliga känslan av ren lycka.
Önskar er en lugn helg.
Kram från medelålderstanten ❤️

Kommentera här: